پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:56 - 1400/08/18

علت ابطال پرواز شیراز به کیش چه بود؟/ برقراری مجدد پرواز هفتگی هما به کراچی

کارگر آنلاین | یک مقام مسئول گفت: پرواز ۳۳۷۶ شیراز به کیش قرار بود در ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه فرودگاه شهید دستغیب شیراز را به مقصد جزیره کیش ترک کند که به دلیل نامساعد بودن شرایط هوای مسیر پرواز، براساس قوانین هوانوردی لغو شد.

حسین جهانی سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پرواز شیراز به کیش و علت تاخیر این پرواز گفت: پرواز ۳۳۷۶ شیراز به کیش قرار بود در ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه فرودگاه شهید دستغیب شیراز را به مقصد جزیره کیش ترک کند که به دلیل نامساعدبودن شرایط هوای مسیر پرواز، براساس قوانین هوانوردی لغو شد.

او ادامه داد: با این وجود مسافران برای تمهیدات بیشتر به ترمینال انتقال یافتند و در فاصله هماهنگی برای اعزام مسافران با پرواز‌های سایر شرکت‌های هواپیمایی در ساعات بعدی، از مسافران پذیرایی به عمل آمد.

جهانی تصریح کرد: براساس هماهنگی انجام شده با شرکت هواپیمایی آسمان، تعداد ۳۳ نفر با پرواز این شرکت در ساعت ۱۷ و ۵۵ دقیقه به جزیره کیش انتقال یافتند و تعداد ۱۸ نفر از مسافران، پرواز روز سه‌شنبه ۱۸ آبان را انتخاب کردند که در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه با پرواز هواپیمایی آسمان به جریزه کیش اعزام شدند.

او تاکید کرد: شرایط آب و هوایی نامساعد از جمله عواملی است که یک شرکت هواپیمایی در بروز آن نقشی ندارد.

سخنگوی ایران ایر با بیان اینکه در پی رفع محدودیت‌های کرونایی کشور پاکستان و صدور مجوز برای ادامه پرواز‌های هفتگی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما به فرودگاه کراچی، در برنامه زمستانی از ۱۰ آبان‌ماه امسال (اول نوامبر)، پرواز هفتگی هما به فرودگاه کراچی برقرار شد، گفت: با توجه به افزایش تعداد هموطنان دریافت‌کننده واکسن و صدور روادید گردشگری و زیارتی برای زائران پاکستانی، این مسیر پروازی در روز‌های پنج‌شنبه هر هفته انجام می‌شود.

او ادامه داد: این پرواز با شماره پرواز ۸۱۲ در روز‌های پنج‌شنبه هر هفته در ساعت ۵ و ۱۵ دقیقه بامداد از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد فرودگاه کراچی انجام می‌شود.

جهانی در پایان بیان کرد: بازگشت این پرواز در همان روز در ساعت ۱۱ و ۵ دقیقه (به وقت محلی) از فرودگاه کراچی پرواز و در ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه در فرودگاه حضرت امام (ره) به زمین می‌نشیند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین